سناریو 1: نمایش محصول با موزیک ترند

محصول در دست مجری در حال باز شدن به همراه یک موزیک ترند.

  • زیباترین محصول از نظر ظاهری بایستی انتخاب شود.
  • می‌توان ابتدا چند سیگار نشان داد و روی آنها ضربدر زد و سپس محصول آنباکس شود.
  • این سناریو مخاطبین رو با موضوع پیج و فعالیت اصلی پیج آشنا میکنه.

سناریو 2: برو بیرون سیگار بکش!

در یک محیط بسته مثل خانه یا مغازه یا خودرو، نفر شماره 1 تمایل به سیگار کشیدن داره و نفر شماره 2 ازش میخواد که اینجا سیگار نکشه! بره بیرون یا بره تو حیاط. نفر اول سماجت میکنه که حوصله نداره این همه راه بره بیرون هوا سرده! نفر دوم بهش محصول رو معرفی میکنه.

  • سناریو به شکلی انجام میشه که حس نیاز به سیگار کشیدن در محیط های بسته به مخاطب القا میشه و اینکه مخاطب نباید به خاطر مصرف سیگار دائما محیطش رو عوض کنه.
  • این سناریو میتونه به این شکل انجام بشه که در 3 محیط مختلف اتفاق بیوفته و فرد از اینکه دائما باید جابجا بشه برای سیگار کشیدن کلافه باشه! یک بار در خودرو، یک بار مغازه یک بار خونه!
  • در این سناریو آزادی مکانی به عنوان یک مزیت مصرف ویپ القا میشه.

بدون مثال

سناریو 3: اینجوری بکش!

سه مدل آماتوری رفتار کردن نمایش داده میشه و سه مدل حرفه ای رفتار کردن با ویپ به عنوان اصلاح کنارش قرار میگیره.

  • برای جلب توجه و کامنت گرفتن میتونیم در یکی از روش های اصلاحی، باز هم غلط انجامش بدیم. 
  • در این سناریو افرادی که دخانیات مصرف میکنن به پیج هدف جذب میشن.

سناریو 4: میخوای بری مهمونی با کلاس؟

فرد در حال آماده شدن جلو آیینه(لباس رسمی – کت و شلوار) دیالوگ رو با این جمله آغاز میکنه:«میخوای بری مهمونی؟ وینستون(سیگار) دستت نگیر بهت میخندن. به جاش اینو ببر(ویپ) دهن و لباستم بو نمیگیره.

  • به جهت وایرال شدن بیشتر، میتونیم از جمله «کار خزتر از این نداریم بری یه مهمونی با کلاس وینستون بگیری دستت» یا اینکه «ساعت رولکس هم بندازی دستت ولی تو مهمونی سیگار دستت بگیری بازم خز به حساب میای»
  • در این سناریو ویپ به عنوان یک کالای لوکس و لول بالا القا میشه.

بدون مثال

سناریو 5: فرق سیگار و ویپ(موقعیت مکانی)

یه فرد میاد جلو دوربین، توی یه دستش ویپ و توی یه دستش سیگار هست. میگه میدونی آدمایی که ویپ میکشن با آدمایی که سیگار میکشن چه فرقی دارن؟ سکانس اول یک نفر در یک فضای بسته و لوکس در حال ویپ کشیدن. سکانس دوم یک نفر در فضای باز در حال یخ زدن و لرزیدن و سیگار کشیدن. 

  • در این سناریو باز هم محیط و آزادی مکانی به عنوان یک مزیت القا شده. نهایت تایم سناریو 8 الی 12 ثانیه!

بدون مثال

سناریو 6: میگن هیچ فرقی بین سیگار و ویپ نیست جفتش ضرر داره!

یک فرد در حال نشسته پشت میز جلو دوربین توضیح میده که چه فرق هایی بین هردو وجود داره. چه مدل هایی وجود داره و چرا مصرف ویپ مزایا و یا به قولی معایب کمتری نسبت به سیگار داره. شخص دیالوگ رو با این جمله «میگن هیچ فرقی بین سیگار و ویپ نیست جفتش ضرر داره؟ جدی می فرمائید(کلیپ جدا) شروع میکنه.

  • تایم نهایی سناریو 60 تا 75 ثانیه
  • این یک سناریو آموزشی و اطلاع رسانی به جهت جذب افرادی است که چه سیگار و چه ویپ مصرف میکنند.

بدون مثال

سناریو 7: اگه سیگاری هستی اینو بکش! اگه …

یک فرد در حالت ایستاده شروع میکنه به معرفی محصولات برای هر گروه از افراد. برای مثال میگه اگه مصرف سیگارت بالاست میخوای بری سمت ویپ، این مدل رو بگیر. اگه مصرف سیگارت نصف پاکت در روزه این مدل رو بگیر. اگه تفریحی میکشی این رو بگیر. اگه کلا میخوای سیگار رو بزاری کنار این رو بگیر. با هر بار تغییر گروه آدمها، ویدیو کات میخوره و محصولی که دست اجرا کننده هست عوض میشه.

  • تایم نهایی سناریو 60 تا 75 ثانیه
  • این سناریو هم یک سناریو آموزشی و اطلاع رسانی و هم یک سناریو به جهت معرفی محصولات و فروش است.

بدون مثال

سناریو 8: دیدی یه عده فاز برمیدارن ویپ میکشن میگن ما داریم سیگارو ترک میکنیم؟

یک فرد در خودرو و یا محیط باز(خیابان) دیالوگ رو با این جمله شروع میکنه که «دیدی بعضی ها فاز برمیدارن ویپ میکشن میگن ما داریم سیگارو ترک میکنیم؟ بعد انقدر میکشن که ده برابر سیگاره بهشون ضربه میزنه!  بعد از این دیالوگ شخص محصولی رو معرفی میکنه که واقعا میتونه به ترک سیگار کمک کنه. آسیب نمیزنه و حتی مصرف زیاد اون در طول روز هم مشکلی ایجاد نمیکنه.

  • تایم نهایی سناریو 60 تا 75 ثانیه
  • این سناریو آموزشی، اطلاع رسانی و همچنین معرفی و فروش محصول است.

بدون مثال

سناریو 9: مصرف ویپ با محصول غذایی خودش

با توجه به طعم هر مدل محصول، میوه و یا جنس اون رو فرد بدستش میگیره. یا اون رو میخوره یا به زمین پرتاب میکنه. برای مثال هندونه رو میکوبه رو زمین میگه اینو می بینی؟ اینو بکش(ویپ مصرف میکنه با همون طعم) مجدد طعم دیگه ای رو پرتاب میکنه یا میخوره و بعد میکشه!

  • ویدیو به شکل فان هست و احتمال وایرال شدن بالاست. 
  • سناریو صرفا به جهت جذب فالور انجام میشه و هذف دیگه ای دنبال نمیکنه.

 

بدون مثال

سناریو 10: بعد غذا چی میچسبه؟

یک فرد در حال غذا خوردن هست. صدا پشت ویدیو هست(خودش حرف نمیزنه – به شکلی که انگار توی ذهنشه) بعد غذا میدونی چی میچسبه؟ دستش رو می بره سمت جیبش که سیگار برداره، یه نفر میزنه توی دستش. به جاش بهش ویپ میده. 

  • ویدیو زیر 10 ثانیه است.
  • صرفا به جهت فان و جذب فالور.

 

بدون مثال

سناریو 11: پارتنرت سیگاریه نمیدونی چی بهش کادو بدی؟

این ویدیو بهتره توسط یک خانم گرفته بشه! با جمله اینکه «پارتنرت سیگاریه نمیدونی چی بهش کادو بدی؟ نظرت در مورد این چیه؟ تصویر شیک و لوکس از جعبه ویپ به همراه قیمت و ارسال رایگان ارائه میشه.

  • ویدیو زیر 20 ثانیه است.
  • به جهت فروش و معرفی محصول سناریو انجام میشه. همچنین این سناریو میتونه «روز مرد» اجرا بشه. اما معمولا افراد برای همدیگه (به خصوص تولد) ارسال میکنن.

 

بدون مثال

سناریو 12: بین 206 و لندکروز فرق هست!

بین سیگار و ویپ فرق هست همونطور که بین 26 و لندکروز فرق هست. دیالوگ مجری در کنار هردو ماشین(یا مشابه) گفته میشه. و بعد مقایسه کوتاهی بین هردو انجام میشه.

  • ویدیو حدودا 45 تا 60 ثانیه است.
  • سناریو و لوکس بودن و لول بالا بودن ویپ و همچنین low level بودن مصرف سیگار رو به کاربر القا میکنه.

 

بدون مثال

سناریو 13: معرفی محصول با موزیک ترند – 2

محصول ترجیحا با دستکش معرفی شود. فرد میتونه بعد از معرفی خودش هم مصرف کنه.

  • ویدیو حدودا 15 تا 30ثانیه است.
  • دستکش نشانگر لوکس بودن و ظرافت محصول و سناریو به جهت معرفی محصول و فروش می باشد.

 

کاربر گرامی لطفا سایت را در حالت دسکتاپ باز کنید.